Itt a döntés, szeptemberben indulhat a Lánchíd felújítása
Évekig tart majd az átkelő rekonstrukciója. A várhegyi alagút és a Clark Adám tér felújításához egyelőre nem tudni, mikor kezdhetnek hozzá.
Évekig tart majd az átkelő rekonstrukciója. A várhegyi alagút és a Clark Adám tér felújításához egyelőre nem tudni, mikor kezdhetnek hozzá.
Az ESMA korábban vitában állt az önkormányzattal, de a mostani pályázat elbírálásakor már szent volt a béke.
Kiválasztották a konzorciumot, amellyel szerződést kötnének.
Az Alagút és a Clark Ádám tér felújítása későbbre csúszna.
Szerdán dönt a Fővárosi Közgyűlés több állomás speciális akadálymentesítéséről.
Az alapdíjat, a kilométerdíjat és a várakozási díjat is felemelné a Fővárosi Közgyűlés.
Nemhogy új P+R parkolók nem épülnek, a meglévő ingyenes lehetőségeket is egyre-másra fizetőssé teszik Budapesten.
Az ellenzék is megszavazta az előterjesztést.
Egy 2016-os megállapodásban merült fel az ötlet, a helyszínt a fehérorosz nagykövet javasolta.
Egy szervezet mentő ötlettel állt elő. A többiek nem olyan lelkesek.
A főváros egységes és egyértelmű álláspontot vár a taxisoktól a budapesti taxirendelet módosításának ügyében. Korábban az Országos Taxisszövetség elnöke 10-15 százalékos emeléssel kalkulált.
A Kúria kimondta: egy közhatalmat gyakorló testület nem dönthet úgy fontos kérdésekről, hogy megakadályozza a hivatali fellebbezést.
A Kúria kedden utasíthatja el a kezdeményezés ellen benyújtott fellebbezést.
Most épp kelekótya paprikajancsinak nevezte a szocialista fővárosi képviselőt.
Az áremelést és a fizetős övezetek kiterjesztését is azzal indokolták, hogy a parkolóhelyek kihasználtsága nagyon magas a kerületben, és valahogy megpróbálják csökkenteni a zsúfoltságot.
Idén elvileg 12 százalékkal emelnék a BKV-dolgozók bérét, hogy vonzóbb legyen buszsofőrnek állni.
Lázár korábban arról beszélt, hogy megveszik a Magyar Turisztikai Ügynökségnek, a főváros most tesz egy lépést a tárgyalások felé.
Senki nem adott be ajánlatot a Bálna néven ismert Duna-parti épületre a múlt év végi határidőig, így az értékesítésére kiírt nyílt pályázat eredménytelenül zárult.
Az MSZP szerint politikai támadás érte a kezdeményezést.
Újabb vizsgálóbizottságot hozott létre a főváros a római-parti védmű nyomvonalának eldöntése céljából.